En hops het vliegtuig weer in! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Helma Binnendijk - WaarBenJij.nu En hops het vliegtuig weer in! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Helma Binnendijk - WaarBenJij.nu

En hops het vliegtuig weer in!

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

07 September 2014 | Nederland, Hasselt

'Houdt je nog ergens een blog bij? Waar kunnen we je volgen? Wat ga je daar eigenlijk doen?!'

Ja, ik kan er niet meer onderuit, ik heb mijn Waarbenjij.nu maar weer is geactiveerd! Een nieuwe reis staat op de planning. Ditmaal ga ik alleen 'alleen' en wel naar het verre (en hoogstwaarschijnlijk ook heerlijk warme) zuiden: Australië en Nieuw-Zeeland. Jaaaren staan deze landen al hoog op m'n bucketlist en nu gaat het grote avontuur eindelijk beginnen. Vrijdag aanstaande vlieg ik via Taiwan naar Auckland. Hier hoop ik na twee dagen redelijk uitgejetlagged te zijn en fris en fruitig het laatste stukje af te leggen naar mijn voorlopige eindbestemming: Brisbane, Australië! Je zult misschien denken: waarom in de vrede zo'n omweg via NZ? That's a whole different story, voor later;) De komende tijd zal ik via dit medium af en toe een teken van leven geven en een ieder verlekkeren met mooie kiekjes!:)

Uitzwaaien op Schiphol vind ik leuk, maar als je nog een kopje koffie komt drinken vind ik dat leuker! Woensdagavond rond een uurtje of 8 staat de deur bij mijn ouders open, je bent welkom! Project-X-achtige taferelen zit ik alleen niet perse op te wachten, dus laat even weten als je van plan bent om te komen buurten:)

Liefs,
Helma

  • 07 September 2014 - 21:25

    Wim:

    Lol, zal het op FB zetten :p

  • 14 September 2014 - 13:09

    Hettie:

    hallo allemaal

    Helma is veilig in Auckland aangekomen na een lange maar goede reis, ze ligt nu lekker op haar bed...
    Ze heeft het over hele mooie uitzichten en ze zegt dat ze geen wifi heeft, ze vroeg me of ik het even aan iedereen door wilde geven, dat kan mooi zo denk ik?:-)

    gr. Hettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 2797

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 19 December 2014

Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: